Ivatherm

By Saturday, June 16, 2012


Nu pot să vă explic cât am fost de fericită când am primit e-mailul de invitaÈ›ie în campania de testare. Am râs isteric de bucurie È™i am sărit în sus, la propriu. 

Multă vreme mi-au făcut cu ochiul două produse Ivatherm: crema hidratantă cu SPF 20 ( musai) și fondul de ten Joviale. În ultimele luni, am dezvoltat o adevărată pasiune din a colecționa fonduri de ten. Am rămas surprinsă EU de MINE când am văzut câte am și, totuși, câte folosesc dintre toate. Zău că nu știam că am atâtea. Dar pentru că nu mă înțeleg cu toate, trebuia să încerc Joviale. Nu știu de ce, dar presimt că vom avea o relație frumoasă.

Pentru prietena mea bună Laura, sau mai bine zis, sora mea, am ales aceleaÈ™i produse. Doar nuanÈ›a fondului de ten este diferită, ea are 01, iar eu 03. Iar pentru ca bucuria să fie completă, am primit fiecare È™i o apă termală.  Cât de tare-i asta?



Le mulÈ›umesc mult celor care mi-au dat È™ansa de a încerca aceste produse. 

Voi ce ați ales să testați?

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment