Machiaj tomnatic | Tutorial

By Thursday, November 05, 2015 ,

De cand mi-am luat camera noua, pur si simplu nu ma pot abtine sa nu fac poze sau sa filmez. Nu-s eu cea mai experimentata cand vine vorba de clipuri video, dar incerc si imi place noutatea asta, pentru ca e o noutate pentru mine sa ma filmez. Ma chinuie talentul rau, ce sa mai zic. Hai sa va arat si noul clip, cu promisiunea ca urmatoarele o sa iasa mai bune. Pe cuvant de cercetas.


Am folosit urmatoarele produse:
Fond de ten Rimmel Lasting Finish 100 Ivory
Concealer Mac Prolongwear
Paleta Too Faced Natural Matte
Fard crema Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe
L'Oreal Volumissime X5 Mascara
Kit contur Sleek Face Form Light
Ruj Sephora Color Collection Brown is Back

Asta e tot, ma chinuie talentele si nu am ce sa fac :)) V-am pupat.

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Un rezultat fain cu foarte putine produse folosite, bravo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgia, nici nu stii cat ma bucur pentru comentariul asta! Iti multumesc! Imi dau silinta sa fac lucruri frumoase cu cat mai putine produse tocmai pentru ca 'less is more' :)

      Delete

Leave me your comment