Parfum de poveste

By Thursday, March 17, 2016

Fara indoiala, sa spun ca am un parfum preferat e ceva foarte dificil. In ultimii ani, mi s-au schimbat gusturile enorm de mult si o sa va explic si de ce. Ani de zile am adorat parfumul Thierry Mugler Alien dupa ce am primit o mostra la o sesiune de cumparaturi in Sephora, iar mai apoi l-am primit full size. A fost un parfum de vis pentru mine, desi e un parfum puternic, mie mi s-a parut indraznet, complex si total in acord cu personalitatea mea. Astazi, acest parfum mi se pare mult prea puternic si sincer mi se face rau cand ii simt aroma, ceea ce imi da de inteles ca da, intr-adevar gusturile se schimba.

Singurul parfum care s-a regasit constant in topul preferintelor mele din ultimii 4-5 ani este Versace Crystal Noir. E un parfum discret, elegant, impunator, navalnic, dar asta prin aroma sa distinsa. E un parfum care mi s-a intiparit in simturi inca de cand l-am mirosit prima data in Douglas si mi-a creat o puternica impresie de 'imi aminteste de ceva' pe care am pastrat-o ani de zile in minte. 

Cum de vreun an de zile am tot testat parfumuri in speranta ca o sa gasesc ceva care sa mi se potriveasca perfect, mi-am cumparat doar mostre de pe Aoro si am testat. Intr-una din comenzi am pus si o mostra de 5 ml din acest parfum si din prima zi in care l-am pus pe piele am stiut, urmeaza varianta full size de 90 de ml, mai ales ca pe Aoro era oferta.

Nu mi s-a cerut sa fac acest articol daca asta va strabate mintea. Am vrut doar sa va explic de ce iubesc acest parfum si sa va dau detalii sincere despre aroma sa si despre el per ansamblu. Stiu ca sunt multe intrebari cu privire la parfumurile de pe Aoro si recunosc ca l-am comandat avand eu insami ezitari ca nu va fi un produs original si ca nu isi va pastra mirosul pentru o zi intreaga, dar pot sa confirm ca aceste lucruri nu s-au intamplat. Aroma acestui parfum este prin esenta mai delicata si nu se va simti atat de puternic precum Chanel Mademoiselle sau Thierry Mugler, Alien, dar simt mirosul sau pe piele si seara, si noaptea si a doua zi.

Sunt foarte curioasa sa aflu care sunt parfumurile voastre preferate si de ce credeti ca va reprezinta. Va astept comentariile in casuta de mai jos :)

Cu drag,
Carmen

You Might Also Like

0 comentarii

Leave me your comment