Minunatii Joy in a Jar

By Saturday, April 02, 2016 , ,

De curand, asa cum va spuneam intr-unul din filmuletele mele, am primit spre testare doua produse din partea Joy in a Jar. Am fost foarte incantata sa le incerc deoarece stiti ca eu folosesc doar produse 100% naturale pe pielea mea si aceste doua produse cu siguranta sunt printre preferatele mele. O sa va spun in randurile ce urmeaza si de ce.

Produsul care m-a tentat cel mai tare a fost uleiul anti aging care are o combinatie de zmeura rosie, coacaze, broccoli si rodie, insa lista de ingrediente nu se limiteaza doar la acestea. Este un produs foarte hidratant si bogat, atat in textura, cat si in beneficii. Am remarcat un plus pe masura ce am folosit acest ulei, si anume faptul ca nu este ca alte uleiuri incercate pentru ca se absoarbe foarte rapid in piele, astfel ca tenul nu ramane uleios deloc. Apreciez foarte tare faptul ca nu mi-a cauzat probleme pe ten si ca l-a hidratat suficient, astfel ca putem deduce ca acest produs este unul pretios. 
Lista de ingrediente, asa cum spuneam, este foarte bogata in ingrediente anti aging, produsul fiind unul potrivit tenurilor uscate, mature sau celor care au nevoie de extra hidratare si de ingrediente care sa lupte impotriva semnelor de imbatranire folosind puterea naturii. Un lucru care mi s-a parut foarte interesant, citind despre modul de preparare a produselor, este faptul ca acestea sunt obtinute din infuzie de plante, iar ingredientele sunt organice sau prelucrate artizanal.

Uleiul de corp cu cocos este un produs care a intrecut toate produsele de ingrijire corporala pe care le-am folosit dintotdeauna! Este un produs extrem de lejer, dar foarte hidratant si am observat ca pielea de pe corp este radianta de cand folosesc acest produs. Nu ma mai confrunt cu piele uscata, chiar si in zonele unde aveam probleme majore cum ar fi zona calcaielor. Datorita faptului ca acest produs este foarte lejer, il aplic si pe gat si decolteu, iar rezultatul final imi place foarte mult. Lista de ingrediente este la fel de bogata ca a serului anti aging, dar trebuie neaparat sa va spun ca primul ingredient si cel mai important este iubirea :)

Modul de prezentare a produselor este unul care mie personal imi place foarte tare, mi se pare elegant si deosebit. Sticlutele nu lasa lumina sa patrunda in interior si astfel sa afecteze eficacitatea produsului, ceea ce ma incanta si mai mult.

Ambele produse imi plac foarte mult si in continuare cred ca sunt produse naturale de lux. Vi le recomand din suflet, mai ales ca sunt naturale, au foarte multe beneficii asupra pielii si chiar nu aveti ce sa pierdeti daca le incercati. Se gasesc aici, alaturi de multe alte produse, potrivite nevoilor fiecarui tip de piele.

*Disclaimer: Aceste produse au fost primite spre testare, insa parerea prezentata in acest articol reprezinta o parere 100% sincera.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Sună foarte interesant și tentant, mai ales uleiul anti aging. O să le studiez site-ul cu siguranță. Mi-ar plăcea ca într-o zi să pot spune că folosesc și eu doar produse naturale. :)

    ReplyDelete

Leave me your comment